måndag 6 februari 2012

SWEET, SWEET ANGELS...



-and a little Mouse in a house...



Hej alla rara!!!

Ibland kan en liten gest göra så mycket för att värma hjärtat. Allra Bästa Marita som har butiken och bloggen A Mouse in A House har gjort just det... Förutom att hon hjälpte mig med beställningen innan min resa till Sri Lanka, så har hon varit så söt och skickat med två stycken söta änglar i paketet!



Foto: Angelic Mess


För mig har ju änglar en lite speciell betydelse eftersom mitt namn härstammar från dessa, och på sista tiden har de kommit att få en ännu större mening. Dessutom har jag ju valt att ta med "Angelic" (änglalik) i namnet på bloggen... Marita: jag vet inte om du faktiskt hade allt det i åtanke, men att få dessa änglar av dig gjorde mig så rörd!!!

Tack!



Foto: Angelic Mess

Här är några av de sakerna jag beställde av Marita: Bland annat blev det "syskonen" till min vita skål med silverkant. Jag hade redan mellanstorleken, men nu beställde jag även "storebror" och "lillasyster" eftersom jag tycker att de är så underbart fina. 

Vitt och silver är min grej helt enkelt!!! 
-Och så gärna lite svart på det ibland. ;-)


Nej, nu är det dags att göra ett hederligt dagsverke...

Önskar alla en bra dag!!!

Stor kram

Angelica










2 kommentarer:

  1. Hej Angelica,
    Jag blir alldeles varm och rörd av dina fina ord, och det fanns faktiskt eftertanke vid valet av just de där små änglarna........
    Önskar dig en underbar vecka och hoppas att vi snart hörs igen.

    Kram/Marita

    SvaraRadera
    Svar
    1. Marita

      Om någon är en ängel så är det nog du! -Du har varit så otroligt gullig och hjälpsam och änglarna gjorde mig ju så glad!! Tack än en gång för allt.

      Kram

      Angelica

      Radera