fredag 23 mars 2012

WHEN SMALL THINGS

 ♥ Make A Big Difference ♥




Hej på er!!

Säkert känner ni igen den där känslan av att man nästan vill börja gråta av glädje för att nån har gjort, eller sagt något så att man blir så glad att det känns som om hjärtat ska brista och gå i tusen bitar av all den där glädjen?

-Som om den inte ryms i hjärtat helt enkelt.

Det var precis vad som hände mig igår på jobbet när ett gulligt, äldre par kom in och gav mig en liten present för att de tyckte att jag passar så bra på mitt jobb.


 -Åååååhh... Mitt hjärta höll verkligen på att brista av glädje!!



Det här är vad som låg i paketet:





Foto: Angelic Mess




 Foto: Angelic Mess


En riktig svensk klassiker... Vår älskade Mums-Mums...



Foto: Angelic Mess



Foto: Angelic Mess


Ja, här har jag börjat smaska i mig redan... Men jag måste ju skylla på att det var ju bara för att jag ville ta lite foton på hur dom ser ut inuti... -Eller...??!?


Foto: Angelic Mess


Ja, vad mer kan man säga än...
MUMS-MUMS!!


 Foto: Angelic Mess


Ja, det var dagens och veckans chokladfrossa... :-)



Stor Kram

[Och framförallt går den till det äldre paret som förgyllde min dag.]

 ♥
Angelica 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar