fredag 1 juni 2012

TAKING IT EASY...




Hej, hej!


Jag är ledig och njuter verkligen av det - som sig bör. Bara att vara ledig och inte ha något på schemat är ju en vardagslyx i sig. 
Att bara göra det man känner för när man känner för det.
...Alldeles underbart...


Nog för att det egentligen ALLTID finns nåt att göra egentligen, men ibland tycker jag att man ska släppa alla "borden och "måsten" och helt enkelt bara göra det man känner för.

VARDAGSLYX




Foto: Angelic Mess


Ingenting går väl upp mot lite blommor....? Jag älskar vita blommor, men ibland vill man ha lite färg och Salvia luktar ju dessutom så gott. Som ett fräscht schampoo...
:-)




Foto: Angelic Mess


Just nu står salvian i vardagsrummet, men ska flyttas in till sovrummet eftersom jag precis har köpt en LOVELY hortensia som istället ska få flytta in till vardagsrummet.


Foto: Angelic Mess


Nu ska jag försöka ta tag i det här med utemöblerna. Olja in dom, låta dom torka och sen ställa dom på den halvfärdiga uteplatsen... 
Ja.... Uteplatsen var det... -Plattorna är ju lagda, men sen ska det dit lite belysning är det tänkt. Just nu sticker det upp knallgula dragningsrör (eller vad de kallas??) för elkabeln och DET är inte en vacker syn kan jag meddela!


Kramelikram!!

Angelica





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar