lördag 30 juni 2012

WOOP WOOP...!!!




[SEMESTER]


Nu äntligen har jag semester.
Som jag har längtat... 
Allt har ju bara strulat nu på sistone så lite vila för kropp och själv kan nog behövas.
Det bästa av allt är att jag inte har planerat in så mycket denna sommar. Inga måsten. Dom har jag lagt åt sidan.
Och vet ni vad...? Det är helt fantastiskt skönt att inte ha massor med saker som man ska gå och grunna och fundera på!
Så skulle man ju göra jämt!!!



Foto: Angelic Mess


Den fina blå hortensian som jag har plockat in en blomma av...
Dock kommer det inte att gå att plantera ut den sen efter vad jag har förstått. Verkligen jättetråkigt med tanke på hur vackra dom är och jag skulle så gärna vilja ha några ute i trädgården.
Snyggaste ljusstakarna i silver som kommer från Day Home har jag inhandlat hos raraste Marita.


Foto: Angelic Mess


Nu önskar jag mig en varm lite lagom solig sommar med.
Idag är det tända ljus som gäller för vi har ett ordentligt blåsväder och regn just nu.
Inte alls vad jag hade hoppats på men kanske blir det bättre senare?
-Kanske...


Foto: Angelic Mess


Ljuskopparna är en grå variant på mina favoriter från TineK Home. Dessa kan ni bland annat se här och här. Även dessa har jag köpt hos Marita/ A Mouse in A House.
Som ni ser så går de lite i lilagrått när man tänder ljus i dom.
Superduperfina!
Måste nog köpa ännu fler...

Nu tänkte jag kolla i lite kokböcker och se om jag kan få nån inspiration till nån läcker sommarmat till sommarens 4 veckor av ledighet.

För jag har väl nämnt att jag har semester?!?!!?
;-)

Kram på er!

Angelica









1 kommentar:

  1. Härligt med semester!!! Vi får verkligen hoppas att vädret blir lite bättre. Vi har också kört med lite tända ljus titt som tätt här.

    Ha dé fint!
    Kram, Jenny

    SvaraRadera