onsdag 25 juli 2012

ANGELS...




[DO THEY EXIST...?]



För mig är änglar alla dom som bryr sig om andra.
Dom som man kan lita på i ur och skur.
Som frågar hur man mår.
Som tar sig tid att lyssna.
Som alltid vill ditt väl.
Och som oftast vet när man behöver ett vänligt ord.

Ja, det är vad änglar är för mig...

Och nog finns dom alltid.



Foto: Angelic Mess


Den där väntetiden jag hade på Arlanda Airport använde jag ju bland annat till att titta in i en av butikerna och slösa lite pengar....
Bland annat kom jag hem med det här halsbandet.
Anledningen till att jag köpte det var mest för att påminna mig själv om att vara "en ängel".
Att visa att jag bryr mig om och finns där.
Ibland är man ju så dålig på det.


Foto: Angelic Mess


Texten på brickan:

Angels exist
You are one of them


Foto: Angelic Mess


Svårt att ta bilder helt utan reflektioner, men här ser ni kanske texten på "baksidan" lite bättre...?



Foto: Angelic Mess


Morgonpromenaden med sötaste C M är avklarad och nu ska det bli lite fika i solskenet.
Jag vet ju inte riktigt hur det har varit i övriga Sverige, men här har vi inte alls haft det där "riktiga" sommarvädret.
Inte direkt jättedåligt heller, men kallt även med Norrländska mått mätt.

Men idag har vi sol.
Lovely

Ha en underbar dag


Angelica









1 kommentar:

  1. Och jag har precis varit och promenerat med en!!! Tack!!

    SvaraRadera