fredag 10 augusti 2012

JUST A THOUGHT...



[...ABOUT FRIENDS...]


Vänner


Ett enda ord, men med en så stor betydelse.
En så otroligt viktig del i våra liv.
Ibland mister man dom, ibland vinner man dom.
Ibland får dom oss att fundera och tänka i nya banor och ibland bara att må bra.
Oavsett vilket så är de ju ovärderliga.

REAL TREASURES



Foto: Angelic Mess


Idag har ju bilderna återigen absolut ingenting att göra med det jag skriver om.
Ibland blir det ju bara så...
Att jag tar foton och sen när jag ska skriva så har jag något helt annat i huvudet.

På bilden:
Allt utom brickan i metall (som jag har fått av CM) och den lilla genomskinliga vasen (Åhlens) kommer från fina Marita.



Foto: Angelic Mess

Lite solljus och man blir glad.
Närbild på den fina hortensian.
Vackrast av dom alla.



Foto: Angelic Mess

Det finns ju så mycket fint att köpa överallt, men dessa ljusstakar och stormlyktorna är några av mina absoluta favoriter tillsammans med de små ljuskopparna från Tine K. Dessa kan ni se olika varianter på både här och här.

Bilderna är från vardagsrummet med dom sista kvistarna av min ljuvliga hortensia.


Angelica





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar