onsdag 6 februari 2013

PARTY BLING-BLING





[WITH BLACKS]


YESSSSS!!

Varför inte pigga upp i vardagen med lite bling-bling?
Har städat i veckan och gått igenom kläder, smyckan och annat smått och gått och NU tror jag att jag iallafall har börjat få lite ordning på saker och ting.
Nästan så att man får lite springfeelings fast vi har hur mycket snö som helst och en temperatur som ligger mellan -10 och -20 Celsius.

-Hihi...
Ibland är man allt bra tokig...



Foto: Angelic Mess


Armbandet i fokus i bakgrunden kommer från Snö Of Sweden och heter Lissy. Även armbandet i förgrunden kommer från Snö och heter Tyler.


Foto: Angelic Mess


Glittret i bakgrunden är från två partytoppar med paljetter. Jag är som sagt sjukt svag för allt som glittrar och glimmar.
Det är väl kvinnan/flickan i mig som inte kan få nog av sånt.


Foto: Angelic Mess


Mitt fina macro objektiv som alltid kommer bra till hands när man vill ta lite närbilder.
En sån här bild skulle aldrig standardobjektivet fixa.
Så nöjd och glad att jag har ett sånt.


Foto: Angelic Mess


Två av mina "nyförfärv".
Båda kommer från Ti Sento som ni kan shoppa på bland annat Royal Design och So Bling.
BLING-BLING!!
:)


Foto: Angelic Mess


Maxad makrobild.
Det är så  fantastiskt roligt att få leka lite med kameran.
Fortfarande har vi inte speciellt mycket ljus här uppe i norr, men trots det så gick det ganska bra att fota idag.
Inte bäst, men bra.


Hoppas ni får en superkväll.


Angelica








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar