söndag 31 mars 2013

STRICT "RETRO BOHEMIAN"




[SIS' PLACE]


NEW BEGINNINGS



Efter många om och men så har Syster Yster äntligen fått sin nya lägenhet.
Det är första gången jag får se den och jag gillar den SKARPT.
Nu tenderar vi ju till att ha nästan exakt samma smak.
Det har ganska ofta hänt att vi, utan att alls veta om det, har köpt samma saker. Speciellt kläder, men även inredning.
Lite läskigt...
:)





Foto: Angelic Mess


Köket sett från stora matplatsen i vardagsrummet.
Här skymtar man den lilla köksön som står mellan lilla matplatsen och köksskåparna som går i L-form.
Notera den söta retrolampan ovanför köksön.


Foto: Angelic Mess


Tema påsk
Massor med fulsöta, gula kycklingar överallt.
:)


Foto: Angelic Mess


Hon har valt att behålla alla tapeter som fanns när hon flyttade in och det gjorde hon helt rätt i.
Jag vill gärna ha helt vita väggar, men tapeterna här är verkligen jättefina.
Precis rätt.
Syster har samma lite minimalistiska inredningsstil som jag, men lägger gärna till lite mer "kitsch" , eller retro hos sig.
Resultatet är jättefint.
Superbra mix.


Foto: Angelic Mess


Liet fler bilder på fjärilstapeten.
Helt underbar.


Foto: Angelic Mess


Köket i all sin prakt.
Och VITA vitvaror.
ÅÅÅÅÅHHHHHHHHHH.....
Så snyggt!
LYLLO!


Foto: Angelic Mess


Lite mer påskfeeling.
dock råkade jag kapa hönan längst ner lite väl mycket.
Oh, well...
:)


Foto: Angelic Mess


ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHH......
IGEN.

Fantastiskt snygga vitvaror med vitt glas som front.
Helt grön av avund är jag.
GRÖÖÖÖÖÖÖÖÖN
;)

Nu blir det TV-mys.

Hoppas ni får en lika fin kväll som jag hoppas på att få.



Angelica





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar